Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn schoonvader kan niks zelf meer. Als familie zijn wij er voor hem om hem te helpen met het eten, maar als wij een keer niet kunnen, heeft de zorg er geen tijd voor om hem daar bij te begeleiden. Het is niet dat de verpleging dat niet wil, maar ze lopen gewoon met te weinig mensen. Het contact met de verpleging is goed. Als wij aan de bel trekken, is er tijd om met hen in gesprek te gaan. Ik zou het prettig vinden als ze mijn schoonvader vaker zouden verschonen. Ze hebben een limiet van twee keer per dag en dat is te weinig. Hij krijgt hier echt last van en dat is gewoon zielig voor hem. Het douchen is maar één keer per week en dat zou toch echt naar twee keer per week moeten. Ze zouden het misschien wel willen, maar daar zijn geen mensen voor. Het huis ziet er gezellig uit en het is er ook schoon. Ze zijn heel lief voor mijn schoonvader. Ze behandelen hem met respect. Ze zijn heel lief en aardig. Ze maken wel heel vaak hetzelfde eten klaar, er is weinig variatie in brood en beleg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.