Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 25 april 2017 interview

Mijn tante verblijft hier op de gesloten afdeling. Ik vind dat hier veel te weinig medewerkers zijn en ondanks dat is de verzorging toch goed. Ik vind dat bepaalde medewerkers veel meer gevoel hebben voor wat ze doen. Ze pakken mijn tante echt vast en ze wordt ook echt geknuffeld. Het lijkt wel of ze haar als familie beschouwen. Er zijn medewerkers die hier wat afstandelijker in zijn. Ik word regelmatig opgebeld en er is een zorgplan opgemaakt en ze zorgen er voor dat ze krijgt wat ze nodig heeft. Ze is door de verzorging zo ontzettend opgeknapt dat ze niet meer terug hoeft te komen bij haar specialist. Ik mis hier de privacy voor mijn tante. Ze moet haar badkamer en wc delen met een andere bewoner. Wat ik ook mis is een keukenblokje met toegang tot water, hier hoeft niet per se gekookt te kunnen worden. Voor de bezoekers zou dit makkelijker zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.