Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.3

Ondanks alle bezuinigingen vind ik de zorg nog steeds goed. De medewerkers doen hun best om alles zo goed mogelijk te doen en daar slagen ze goed in. Ik vind dat mijn stiefmoeder goed verzorgd wordt, omdat zij heel tevreden is en zij is niet heel snel tevreden. Ik vind dat het personeel heel netjes met mij omgaat. Ze reageren heel goed op mijn telefoontjes en mail. Het appartement van mijn stiefmoeder vind ik prachtig. Het is ruim. Ze heeft een aparte slaapkamer, badkamer en een keukentje. In het pand zijn diverse voorzieningen aanwezig, zoals een grote eetgelegenheid en een kapper.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Waterhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.