Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.7

Voor zover ik het kan beoordelen verloopt alles naar wens. Als ik er ben, zijn de medewerkers vriendelijk en opgetogen voor mijn moeder. Dat vind ik heel fijn. Ook de contacten tussen ons verlopen goed. Ze zijn voor ons als familieleden ook vriendelijk en zorgzaam. Ik word altijd netjes benaderd, als er tussentijdse wijzigingen zijn doorgevoerd met bijvoorbeeld haar medicijnen. Dat vind ik heel netjes. Ik kan niet controleren in hoeverre de medewerkers op mijn verzoeken ingaan. Soms is er een tekort aan personeel en dan komen ze er niet aan toe om met mijn moeder een wandeling te maken. De dagbesteding vind ik een belangrijk punt. Gezien de goede omgang van de medewerkers heb ik er vertrouwen in dat ze dat goed in orde hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.