WZU Veluwe, Woonzorgcentrum De Boskamp

Albert Schweitzerlaan 25 8162 DS Epe
Deze locatie is onderdeel van WZU Veluwe, sector Ouderenzorg

Waardering van WZU Veluwe, Woonzorgcentrum De Boskamp - Epe op 5 april 2017

Jarenlang (ruim 7 jaar)  heeft onze moeder hier gewoond. Al is het pand oud en echt op, je voelt je er wel thuis. Kneuterig en gezellig en plat praten kan hier gewoon. Als familie hebben we de indruk dat bewoners redelijk tevreden zijn, ondanks de beperkte ruimte in de kamers. Al met al een wat dubbele waardering dus. De ruime 7 is echter wel verdiend. We hebben ons altijd erg welkom gevoeld en hebben gezien dat onze moeder het goed heeft gehad! Vooral dat laatste telt voor ons!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZU Veluwe, Woonzorgcentrum De Boskamp - Epe

Hartelijk dank voor uw reactie, we hebben het gedeeld met de zorgmedewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZU Veluwe, Woonzorgcentrum De Boskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.