Waardering van ZINN, locatie De Burcht - Hoogezand op 10 januari 2017 interview

7.3

Het is hier wel goed ik heb geen klagen. Soms duurt het lang voordat de medewerkers komen. De afspraken worden goed nagekomen. Ik heb weinig kasten in mijn kamer. Voor iemand alleen is het groot genoeg. Ik heb geen klagen over de medewerkers, ik kan met ze door een deur. Ze hebben wel weinig tijd, als ze tijd hebben dan luisteren ze wel. Ik krijg elke week een papiertje waar de activiteiten op staan. Alle bewoners gaan wel vroeg na het eten naar hun kamer in de avond. Ik krijg wel steeds dezelfde verzorgers. Die weten precies wat ik wil. De verzorging is wel goed. Het eten kan beter, de groente is heel soppig en zacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZINN, locatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.