Waardering van ZINN, locatie De Burcht - Hoogezand op 10 januari 2017 interview

6.7

Ik ben dik tevreden over mijn kamer, ik zit hier mooi alleen. Voorheen zat ik met twee mensen op een kamer ergens in een andere instelling. Het had wel iets groter gemogen. Ik ben tevreden over de medewerkers, je hoeft maar te bellen of ze komen. Ik kom aan de praat met de mensen, ze reageren wel op mijn vragen. 1x per half jaar is er overleg met alle bewoners tezamen. Elke week is er informatie over de activiteiten. Ik ga graag naar muziek. 3x per dag eten we in de huiskamer met zijn allen. Elke morgen word je gewassen en dan babbelen we wat. Ik vind ze wel handelingsbekwaam. Ik zou het hier aanbevelen omdat ik de verzorging goed vind en het eten is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZINN, locatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.