Waardering van ZINN, locatie De Burcht - Hoogezand op 10 januari 2017 interview

Ik kan met iedereen van het personeel goed opschieten. Ze zijn altijd vrolijk en vriendelijk. e kunt ook altijd op ze vertrouwen. En in overleg is alles mogelijk. Er wordt heel veel voor ons georganiseerd en ik ga daar zoveel mogelijk naar toe. Je kunt wel merken dat het minder wordt. Ze moeten ook daar op bezuinigen. We moeten vaak bijbetalen. Er zijn wel regelmatig zangmiddagen en knutselmiddagen. Ook wel bingo en spelmiddagen. De afspraken voor mij worden meestal door mijn kinderen gemaakt. En dat gaat altijd vlekkeloos.Een ding is wel vervelend en dat is dat we verplicht zijn om onze boodschappen beneden in het winkeltje te doen. We hebben daarvoor een pasje waar een bepaald bedrag op staat wat je mag opgebruiken aan boodschappen. Deze boodschappen zijn veel te duur. Dat vind ik niet leuk. Ik heb een prachtige kamer. Mooi ingericht met allemaal mooie nieuwe spulletjes. Ik voel me heel goed op mijn plekje hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZINN, locatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.