Waardering van ZINN, locatie De Burcht - Hoogezand op 10 januari 2017 interview

7.8

Ik vind dat de verpleging mij heel goed verzorgd. Ze doen alles met een vriendelijk gezicht. Ze helpen mij altijd met respect en geven me veel aandacht. Het is wel jammer dat ze tegenwoordig alles op tijd moeten doen. De schoonmaak bijvoorbeeld krijgt maar 25 minuten om mijn kamer schoon te maken en mijn bed op te maken. Dat is te weinig. Er zou ook wat meer tijd moeten zijn voor een praatje zo nu en dan. Het eten vind ik meestal niet zo lekker. Veel pasta en rijst. Ik wil liever aardappelen en groente. De kwaliteit is misschien wel goed, maar ik vind het niet lekker. Ik vind dat ik een hele mooie, lichte, ruime kamer. Ik heb mijn eigen douche en toilet. En het bed staat op de kamer, maar heb ik afgeschermd. Dat gaat prima. Ik ben heel tevreden hiermee. De informatievoorziening is heel goed. Elke week krijg ik een blaadje waar alles in staat. Ik hoef daar niet zo vaak naar toe. Mijn kinderen regelen alles voor mij en dat gaat perfect. Ik voel mij prima op mijn plek hier. Er wordt veel voor ons gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZINN, locatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.