Waardering van ZINN, locatie De Burcht - Hoogezand op 10 januari 2017 interview

8.2

Over het personeel ben ik heel erg tevreden. De schoonmaakster doet haar werk goed en de verpleging is ook prima. Iedereen is aardig en vriendelijk. En wat ze voor mij moeten doen, doen ze met een lach. Ik ben ook zeer tevreden over mijn appartement. Heerlijk ruim en een prachtig uitzicht. Ik woon hier met heel veel plezier. Elke week krijg ik een overzicht wat er te doen is. Ik mag graag biljarten. Soms gaan we een uitstapje maken naar bijvoorbeeld Lauwersoog om een visje te eten. Dat vind ik wel erg leuk. Ook het eten vind ik prima. Ik eet de meeste met smaak. We hebben een keuze menu, dus dat lukt prima. Ik heb hier een speciale zuster met wie ik alles kan bespreken. Ook mijn privé dingen kan ik goed met haar bespreken. Ik heb het hier super naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZINN, locatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.