Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Rijnhof

Dorpsstraat 50 6871 AM Renkum
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Rijnhof - Renkum op 10 december 2019 Interview

Het gebouw vind ik heel grijs. Het staat langs een drukke weg, wat veel lawaai geeft. Mijn moeder heeft daar niet echt last van. Er is een winkelstraat in de buurt. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Overdag is ze op haar kamer. Ze gaat alleen naar beneden voor de warme maaltijd in de huiskamer. De maaltijden worden aangeleverd en opgewarmd, waarna ze in schaaltjes worden opgediend. Ik kan elke medewerker aanspreken als ik iets wil weten. Ik heb ook een vaste contactpersoon waarmee ik kan mailen. Dat vind ik wel heel fijn. De medewerkers gaan heel lief met mijn moeder om. Ze krijgt naar mijn mening de zorg die nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Rijnhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.