Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita

Plein 15 Augustus 1 6708 AL Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken maken gaat prima, dat kan per telefoon, per email of persoonlijk. De intentie van de zorgmedewerkers is goed. Als mijn vader om extra medicatie vraagt, wordt duidelijk gemaakt dat de zorgmedewerkers daarover niet kunnen beslissen, maar dat ze er een arts bij zullen halen. De hele instelling is een warm nest, iedereen kent iedereen en iedereen is attent. Het is persoonlijk. Ik merk dat dat mijn vader heel goed doet. Het is ook allemaal welgemeend. De informatie is meer dan voldoende. Bij belangrijke zaken overleggen ze met mij en ze sturen me informatie, maar ik weet niet wat er blijft liggen. Ik vind het heel belangrijk dat een huis heel schoon is. Dit zou wat beter kunnen, er ligt veel stof en troep op de vloer van het appartement. De toegankelijkheid vind ik heel goed. Cliënten kennen de Indonesische sfeer heel goed. Als er activiteiten zijn wordt mijn vader daarvoor persoonlijk door verschillende personeelsleden uitgenodigd. 's Avonds wordt hij gewaarschuwd dat het etenstijd is en daarvoor wordt hij ook opgehaald.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.