Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 12 december 2019 interview

Als er iets met mijn moeder aan de hand is, dan word ik gebeld. Ze vertellen wat er aan de hand is. Ik kan meelezen in Carenzorgt en dat vind ik prettig. Voor de verzorgers is het wel weer een administratieve taak erbij. Er is gewoon te weinig personeel merk ik. Ik vind het een verkeerde bezuiniging. Mijn moeder loopt veel en er wordt aandacht aan haar besteed. Ze praten met haar. Ze hebben veel activiteiten, zoals muziek en spelletjes. Als er teveel prikkels zijn, dan zetten ze een rustgevend muziekje op en dan zie ik dat haar rustig word. Petje af voor de medewerkers. Familieleden mogen komen koken. Ik geef aan wat ik ga koken en dan worden er spullen besteld. Ze eten hier niet altijd Indisch. Ze zorgen ervoor dat ze eet. Als ze geen brood eet, dan eet ze pap. Dat vind ik fijn. Het gebouw is super. Het is heel mooi. Ondanks het kleinschalige wonen kunnen ze in het hele huis rondlopen. Ze hebben een grote binnentuin waar ze stoelen hebben staan waar je op kan fietsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.