Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 15 november 2016 interview

De accommodatie is netjes en schoon altijd. De toegankelijkheid is altijd open. Als je binnen komt, is het heel gastvrij. Ik had verschillende afspraken gemaakt. Ik vind de ene afdeling beter dan de andere. Bij afspraken met de eerst verantwoordelijke verzorger merkte ik dat zij zich eraan hield. Maar de communicatie naar andere collega's toe verliep niet goed. Hierdoor werden afspraken niet na gekomen. Als ik er naar vroeg, werd mij verteld dat ze niets hadden door gekregen. De omgang met de medewerkers was liefdevol, begripvol en met heel veel geduld. De medewerkers hebben hart voor hun werk. Bij het kleinschalig wonen was de verzorging en begeleiding goed. Op de lotus-afdelingen was er minder tijd voor mijn vader. Ze deden absoluut hun best, maar ze waren met te weinig personeel. De informatie was goed. Ik kreeg snel informatie door als het iets betrof over mijn vader. De algemene informatie kwam ook redelijk snel bij mij terecht. Het is echt een heel goed verpleeghuis die de afkomst van de mensen in het oog houdt en die de sfeer laten terug komen, waardoor de mensen zich thuis voelen zoals in hun eigen geboorteland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.