Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 16 november 2016 interview

De sfeer op deze locatie is goed. Het eten is goed. Ze hebben een eigen kok. Ook een eigen kok op de afdeling van mijn vader, dit is uniek! Bezoekers kunnen ook hier mee eten en zijn altijd welkom. Ze denken goed mee in het belang van de bewoner. De kamer is goed. Er worden veel activiteiten georganiseerd, veel met muziek. Als er post binnenkomt, komt dit niet meteen bij de contactpersoon terecht. De was wordt uitbesteed. Als er wat is word ik meteen gebeld, ze gaan hier professioneel mee om. De sfeer en aankleding doet heel gezellig aan. Veel dingen dragen bij aan een goede sfeer(indisch).Mijn vader heeft een fietsvrijwilliger met een duo-fiets. De familie wordt goed geïnformeerd en ik krijg regelmatig brieven over wisseling van de wacht en verplegend personeel en het management.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.