Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 11 november 2017 interview

9.8

Er wordt goed naar mij en mijn vader geluisterd. Ik ga eerst naar de EVV-er als we iets willen. Ook de afdelingsmanager is goed bereikbaar. De verzorging vind ik heel goed. De verzorgenden zijn allemaal heel lief. Ik zou wel wat meer verzorgenden willen zien. Mijn moeder woont op een gesloten afdeling en voelt zich op haar gemak. Ze proberen op de afdeling het personeel niet te laten wisselen. Als er gewisseld wordt, worden we daar ook van op de hoogte gehouden. Het is goed voor de bewoners dat er vast personeel is op deze afdeling. De omgang van de medewerkers met ons is heel goed. Ze zijn allemaal zo lief. We kunnen het met een gerust hart zeggen, als we een keer niet kunnen komen. Ik mag altijd bellen, ook in de nacht. De mantelzorgers van de bewoners op deze afdeling hebben onderling contact via de app. De zorg is aangepast aan de manier waarop mijn moeder wil leven. Dat is deels Indisch en deels Nederlands. Ze kan gewoon zichzelf zijn. Ik kan het zorgplan ook altijd inzien. Het gebouw vind ik heel goed. Er is een binnentuin, daar gaat mijn vader wel met mijn moeder heen. Ze is ook veel buiten met mijn vader en dan gaan ze boodschappen doen. Er zijn heel veel vrijwilligers, die activiteiten organiseren voor de bewoners. Ik krijg elke week een programma overzicht voor de afdeling. Er is de hele week wat te doen, ook in de avond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.