Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 25 januari 2018 interview

Er zijn heel veel medewerkers en ik zie wel kwaliteitsverschil. De een gaat wat beter met mijn moeder om, dan de ander. Ik denk dat dat met het opleidingsniveau te maken heeft. Ik vind het gebouw heel goed. Het is pas verbouwd. Het wekt niet de indruk dat je in een verpleeghuis binnen komt. Je komt binnen in het grandcafé. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. Het ruikt er fris en het ziet er verzorgd uit. Beneden zijn een restaurant, een hele mooie tuin en een patio. Op de verdieping waar mijn moeder woont is de vloerbedekking niet schoon. Dat vind ik jammer en ik weet dat mijn moeder zich hier aan ergert. De huiskamer ziet er heel mooi uit. Dat wordt heel goed bijgehouden door de vrijwilligers. Mijn moeder heeft een appartement. Dat vind ik heel mooi. Mijn moeder wil wel heel veel doen, maar ze kan dat niet meer. Daardoor is de kwaliteit van haar leven minder. Dat ligt niet aan de verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.