Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita

Plein 15 Augustus 1 6708 AL Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 1 november 2017 Interview

Het is mij opgevallen dat de verpleging soms een beetje chaotisch oogt. Er is wel een centraal punt waar je je kan melden, maar daar staan soms meerdere medewerkers. Naar mijn mening moet er een hoofd zijn van de afdeling die de medewerkers aanstuurt. Dat mis ik een beetje. Ik vind het niet een gestroomlijnd geheel. Ik zou graag wat meer structuur willen zien. Eén iemand voor de communicatie en de rest om de zorg te verlenen. De accommodatie vind ik top en de privéruimte van mijn tante vind ik heel goed. Het is ruim opgezet met genoeg privacy. Verder vind ik dat er voldoende georganiseerd wordt om het verblijf voor mijn tante plezierig te laten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.