Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 15 november 2016 interview

7.7

Ik heb meerder zorginstellingen gezien, waarvan ik zelf vind dat deze er heel netjes uit ziet. Het is een Indisch tehuis. Bij de binnenkomst is er een grote receptie aanwezig. Deze is goed toegangenkijk voor invaliden. Ik vind dat je goed wordt geholpen aan de balie. Ik vind dat er in de hele instelling goed staat aangegeven, waar men moet zijn. De medewerkers geven goed één op één behandelingen. De bewoners worden goed verzorgd. Er worden veel activiteiten voor de bewoners georganiseerd. Mijn indruk is dat ze daar niet hoeven te vervelen. Bijvoorbeeld maken de bewoners uitstapjes en worden ze goed begeleid. De bewoners krijgen de juiste aandacht. Ik vind dat ze de mensen er niet moeiten uitgooien, maar er in moeten houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.