Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 16 november 2016 interview

8.8

Ik vind dat de afspraken die gemaakt worden altijd goed worden nagekomen. Mijn broer is niet de makkelijkste. Ik vind dat het personeel hier heel goed mee om gaat. Mijn broer heeft een klein appartement, wat er heel leuk uit ziet. In de instelling wonen veel Indische mensen. Mijn broer is heel bij als er vaak op zaterdag een muziek optreden is. Verder worden er veel activiteiten georganiseerd. De fysiotherapie vind ik hier ook heel goed. Het restaurant ziet er ook uitnodigend uit. Mijn broer kan kiezen uit een Nederlandse en een Indische maaltijd. Wij kunnen daar ook eten als wij dat willen. Ik vind dat een goede service.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.