Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 15 november 2016 interview

8.3

Ik vind het er allemaal heel netjes. Ik vind dat er op de afdeling van mijn moeder hele goede medewerkers zijn. Mijn moeder wordt heel erg verwend. Als ik er ben heb ik het gevoel dat ik in een hotel kom. Over het financiële bedrag dat mijn moeder per maand betaalt, is het wat onduidelijk wat er precies in dit bedrag zit. Mijn moeder heeft een mooi appartement. Er wordt maar een keer in de week schoon gemaakt, en dat vind ik eigenlijk te weinig. De verplegers moeten sinds kort extra taken doen. Ook bijvoorbeeld koffie inschenken. Er kan gekozen worden voor Nederlands eten en Indisch eten. Ik vind het eten niet echt lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.