Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 16 november 2016 interview

8.5

Ik vind het personeel vriendelijk, de locatie mooi en ruim en de kamer van mijn moeder heeft een grote huis- en badkamer. Dit is allemaal prima. De medewerkers kennen ons goed en nemen de tijd om een woordje met ons te wisselen. Ik vind dit zeer prettig, want dan is het contact tenminste niet zo onpersoonlijk. Ik word regelmatig via e-mail van belangrijke zaken op de hoogte gehouden en dat vind ik wel zo prima. Een aandachtspunt vind ik wél de persoonlijke was van mijn moeder. Deze wordt sinds kort extern gewassen, hetgeen extra kosten met zich meebrengt. De was dient daarnaast ook gemerkt te worden wat extra tijd kost en wordt maar twee keer in de week opgehaald, waardoor mijn moeder lang op de nieuwe schone was moet wachten. Daarnaast raakt de schone was nog wel eens zoek en wordt deze ook in dik plastic verpakt, waardoor mijn moeder deze pakketten moeilijk kan openen. Mijn moeder en ik vinden dit heel vervelend. Maar afgezien hiervan ben ik met alles verder heel tevreden. Voor mensen met een Indonesische afkomst wil ik deze zorginstelling zeker aanbevelen. Want met de maaltijden wordt echt met deze afkomst rekening gehouden. De bewoners kunnen namelijk kiezen uit Indonesisch of Nederlands eten. Dit was voor mijn moeder de belangrijkste reden om naar dit verzorgingshuis te willen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.