Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita

Plein 15 Augustus 1 6708 AL Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Wanneer ik binnen kom bij deze instelling, krijg ik meteen de indruk dat alle bewoners goed worden beziggehouden, met activiteiten die aangeboden worden. Tot op heden was er veel verloop onder het personeel. Nu is er meer vastigheid. Het is rustiger geworden voor mijn moeder, omdat ze weer te maken heeft met een vast team. Het is tamelijk in orde wat betreft aandacht en zorg voor mijn moeder. De medewerkers doen erg hun best om het haar naar de zin te maken, binnen de mogelijkheden die ze hebben. Ik vind dat ze goed rekeningen houden met haar behoeften. Ze laten haar doen wat ze wil zolang het kan. Mijn moeder heeft het naar haar zin en dat vind ik het belangrijkste. Ik laat haar met een gerust hart achter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.