Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita - Wageningen op 15 november 2016 interview

9.5

We kunnen ons geen betere plek voor mijn moeder wensen. Het huis is gericht op Indische mensen en heeft een Indische sfeer. De begeleiding is enorm menselijk. De onderlinge communicatie tussen het personeel en de familie is heel goed. De overgang van de thuissituatie naar de instelling is buitengewoon goed gegaan. De familie had een planning gemaakt, maar in de praktijk liep het anders. Dat hebben ze subliem opgepakt. De accommodatie is altijd schoon. Er is voldoende ruimte voor eigen invulling van de accommodatie. Het is ideaal dat de instelling de zorg volledig uit handen neemt en op de juiste manier met deze patiëntengroep omgaat. De informatie is buitengewoon perfect, met name de telefonische opvolging van incidenten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Rumah Kita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.