Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 13 december 2019 interview

7.7

Als er iets is dan mailen of bellen de medewerkers mij. Ook kan ik meekijken in het zorgdossier van mijn moeder. Zo blijf ik van alles op de hoogte. Als ik vraag of mijn moeder geholpen kan worden, dan gebeurt dat meteen. Het contact tussen mijn moeder en de medewerkers is goed. Als ze met haar bezig zijn, dan maken ze een praatje met haar of ze maken grapjes. Het gebouw vind ik gedateerd, met name de vloeren. De kamer van mijn moeder is groot genoeg voor haar. Overdag zit ze in de huiskamer. Daar staan drie eettafels. De medewerkers maken groepjes van bewoners die bij elkaar gaan zitten. Dat vind ik wel gezellig. Sinds kort zijn er mooie nieuwe gordijnen. Er was een leuke sinterklaasmiddag. Ook is er aandacht voor Kerstmis en zijn er tuinfeestjes, muziekavonden en bingoavonden. De bewoners worden opgehaald door de vrijwilligers, die deze organiseren. De ligging aan de rand van het centrum vind ik mooi, want dan kun je koffie drinken, een ijsje eten of winkelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.