Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof

Gouden Appel 122 6681 WP Bemmel
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 13 december 2018

Beperkte tijd voor revalidatie. Afgestemd op oudere patienten. Verzorging te sterk afhankelijk van wie er in dienst is. Warm eten 's-middags is onprettig. Bij kamer gebondenheid weinig aandacht en geen natje of droogje zonder hierom te vragen. Eten in de huiskamer verdient meer aandacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel

Hartelijk dank voor uw recensie. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebt u een aantal specifieke aandachtspunten met ons gedeeld. Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden was over de revalidatie en zijn blij dat we hierover in gesprek konden gaan. Uw aandachtspunten kunnen we nu gebruiken om onze zorgverlening te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.