Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

De afspraken komen de medewerkers altijd netjes na. Sinds kort wordt er digitaal gewerkt via een computer/tablet. Dit gaat fantastisch. Via de computer staan alle afspraken, maar ook verslagen van wat de medewerkers aan mij hebben verteld. Dit wordt opgeslagen via een systeem en ik als mantelzorger hierin. Verder is er sinds kort een care systeem. Hierin wordt alles vermeld zoals de medische gegevens en andere noodzakelijke dingen. Hier kan ik ook in. Dit verpleeghuis ligt in een dorp en niet in een stad. Daardoor kunnen de medewerkers en wij het goed met elkaar vinden, want een ieder woont hier dicht in de buurt. Verder wilt de accommodatie de woongroepen kleiner maken. Nu zijn er 16 bewoners in 1 huiskamer. Ook delen 2 bewoners een kamer. Dit wilt de accommodatie terugdraaien naar minder bewoners per groep en iedere bewoner krijgt zijn/haar eigen kamer. Hier moet dan wel een verbouwing voor gaan plaatsvinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.