Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.5

De communicatie binnen deze zorginstelling verloopt niet altijd soepel. Bij het verzorgend niveau van het personeel, vind ik dat iedereen eigenlijk zijn eigen gang gaat. Dit schept verwarring. Ik was eerst niet enthousiast over de Lingehorst. Deze stond niet zo goed aangeschreven op Zorgkaart Nederland. Het is mij uiteindelijk niet tegengevallen en heb er toch een goed gevoel aan overgehouden. De informatie komt niet altijd goed bij mij over. Er wordt bijvoorbeeld niet gereageerd op e-mails en er worden vreemde afspraken gemaakt. Er is veel wisseling van personeelsleden en dan moet je weer je verhaal vertellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.