Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

8.8

De informatie van de accommodatie krijgen we per e-mail en per post. Wanneer je per e-mail een vraag stelt, krijg je nog dezelfde dag antwoord. Daarnaast vind ik de antwoorden altijd duidelijk en correct. Wanneer ik op bezoek kom en ik heb vragen, krijg je ook direct antwoord. De omgang van de medewerkers is fijn. Mijn moeder krijgt voor haar persoonlijke situatie altijd respect. De medewerkers betrekken mijn moeder bij hun werk. Daarmee bedoel ik; mijn moeder helpt mee in de huishoudelijke klusjes en ook wordt er met haar gezellig koffie gedronken. Dit stelt mijn moeder maar ook wij als familie, op prijs. Mijn moeder wilt tijdens haar verblijf in het verpleeghuis een zinvolle betekenis hebben, zolang zij dit uiteraard kan. Verder biedt de afdeling van mijn moeder een enorm programma aan met activiteiten. Iedere dag kan een bewoner meedelen aan een activiteit. Sinds kort bestaat er een caren zorg. Dit is digitaal. Hierin staan de activiteiten vermeld, maar ook persoonlijke informatie kan je terugvinden over mijn moeder. Verder is de accommodatie altijd schoon. Dit geldt voor de gangen en de slaapkamer. De bewoners slapen met 2 personen op een kamer. De accommodatie biedt een grand café aan waar je gezellig kan zitten. Hier kan je een kopje koffie drinken maar ook een tosti eten. De accommodatie geeft een dorpse uitstraling. Dit komt doordat het in lagen gebouwd is en alles is gelijkvloers. Ook heeft de accommodatie dieren zoals kippen. Kortom dit alles geeft een huiselijk gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.