Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.2

Door de hoge druk bij het personeel, snap ik dat er dingen niet gedaan worden die eigenlijk wel gedaan zou moeten worden. Ik vind dat de regering hierbij tekort schiet. Ik vind dat er simpelweg handen tekort komen. Ik zie dat de medewerkers dubbel zo hard moeten lopen. Ik vind dat twee mensen op een kamer niet meer van deze tijd is. De ruimte is veel te klein. Ik zie dat de bovenlaag bij het personeel steeds veranderd. Teamleiders en afdelingshoofden verdwijnen regelmatig. Dit vind ik geen goed teken. De medewerkers gaan heel lief met mijn moeder om. "Caren" is een nieuw digitaal systeem, waarbij de informatie hoe het werkt wat weinig is. Het was handiger geweest om het een en ander uit te leggen tijdens een informatieavond. Dit ligt naar mijn idee aan de managers die dit systeem invoeren. Van de medewerkers krijg ik de juiste informatie door. De bewoners zijn vaak in de huiskamer aanwezig. Ik vind de aankleding hier best netjes. Soms zie ik geen enkele medewerker bij de groep aanwezig. Ik vind dat dit eigenlijk niet zou moeten kunnen. Naar mijn idee moeten daar minimaal twee verpleegkundigen aanwezig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.