Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 3 december 2019 interview

8.7

Het gebouw is prima, voor sommigen was het toch een probleem om met twee personen op een kamer te liggen. Petje af, zeker voor het vaste personeel, voor de tijd die ze voor de mensen hebben genomen en hoe goed er geluisterd werd. Ze deden dit met gevoel voor de mensen en liefde voor hun vak. Het vaste personeel was op de hoogte van de historie van mijn vader. Personeel dat overal werd ingezet was hier minder bekend mee. Door werkdruk en tekort aan personeel was er geen tijd om het dossier van een patiënt te lezen. Vooral in de nacht was er te weinig personeel. Ik vind dat er meer personeel bij moet. Ik vond het een hele prettig aanvulling dat er een digitaal dossier aanwezig was. In het dossier kon ik vinden hoe het met mijn vader ging, dat kon ik op elk moment raadplegen. De zorg sloot aan bij de behoefte van mijn vader. De handvatten die mijn familie nodig had, hebben we gekregen. De afspraken liepen prima, zowel via mail, telefoon en fysiek contact.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.