Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.8

Het is een heel prettig huis. Ik vind dat er een goede structuur is, en ik vind dat de communicatie ook prima verloopt. Het nadeel vind ik dat er teveel wisselende krachten zijn. Voor mijn moeder is dat ook niet prettig al die wisselende gezichten. Het tijdelijke personeel weet soms niet hoe alles precies werkt. Mijn moeder moet af en toe bijvoorbeeld in de gaten houden op welk tijdstip de medicijnen ingenomen moeten worden. Anders zou dat misschien fout kunnen gaan. Misschien zou het tijdelijke personeel zich beter moeten inlezen. Soms worden er medewerkers overgeplaatst naar andere afdelingen. Dit vind ik niet goed, omdat mijn moeder met hen vaak een goede band heeft opgebouwd, en ze dan weer aan een nieuw persoon moet wennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.