Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.3

Ik ben tevreden over de instelling. De sfeer is goed. Als er iets is kunnen we altijd met onze vragen terecht bij een medewerker. Als er afspraken gemaakt zijn, dan worden deze over het algemeen goed nagekomen. Ik word altijd goed geïnformeerd als er iets veranderd. Ik vind de medewerkers altijd heel vriendelijk en belangstellend. Verder zie ik dat ze heel geduldig omgaan met de bewoners. Het gebouw is prima. Mijn tante moet echter wel de kamer delen. Volgens de plannen zal dit in de toekomst veranderen. Dan krijgt iedereen een kamer voor zichzelf. Ik vind dat de woonkamer heel gezellig is. Hier wordt gezamenlijk geleefd. Dit ervaar ik als een pluspunt, zodat de bewoners niet alleen blijven op hun kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.