Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 13 december 2019 interview

7.5

Ik ben wel tevreden over het vaste team. Deze medewerkers kennen mijn man goed. Er wordt echter heel veel met uitzendkrachten gewerkt. Dan gaat het in mijn ogen niet goed. Mijn man heeft een hartstilstand gehad met ernstige gevolgen. Zo kan hij niet kenbaar maken wat hij wil. In mijn ogen kennen de oproepkrachten hem niet en kunnen zij niet aansluiten bij wat hij wil. Als ik problemen bij het vaste personeel bespreekbaar maak, dan wordt er alle tijd genomen om mij aan te horen. Het gebouw is goed. Er vindt regelmatig onderhoud plaats. De instelling heeft een grand café, maar de prijzen daar zouden wat aangepast kunnen worden. Bewoners en familieleden zouden voor 1,50 euro een kop koffie moeten kunnen krijgen. De instelling staat dicht bij het centrum. Je kunt om het gebouw heen lopen. Ook zit er altijd iemand bij de receptie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed te horen dat de vaste medewerkers zoveel aandacht aan uw man besteden. Wij zullen nog wat meer aandacht hebben voor het goed instrueren van de invalkrachten die bij ons komen werken. Goed dat u aangeeft dat we daarin nog verbetering kunnen aanbrengen.

Met vriendelijke groet,
Zinzia Zorggroep

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.