Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

8.3

Ik ben zeer tevreden over deze instelling. Ik kan overal terecht met mijn vragen. Je krijgt altijd een luisterend oor. Ik vind dat de cliëntenraad ook goed werkt. Hier kan je ook vragen stellen en je input geven. Hier wordt goed naar je geluisterd. Zelfs bij de managers kan je voor een goed gesprek terecht. Ik zie dat de mensen met weinig geld veel moeten doen. Er zijn regelmatig familie gesprekken. Hier kan je je mening geven en je kan suggesties geven over veranderingen. We zijn nu bezig om de entree en grand-café wat te verbeteren. Ik heb gehoord dat de tweepersoons kamers naar eenpersoons kamers overgaan. Dit ervaar ik als zeer positief. Deze instelling heeft zelfs een eigen academie om de medewerkers beter te maken. De medewerkers doen er alles aan om het voor de kwetsbare groep zo aangenaam mogelijk te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.