Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 4 november 2017 interview

7.5

Ik merk op dat de medewerkers het druk hebben. Er is weinig tijd om even bij mijn moeder te gaan zitten. Ze zijn bijna alleen maar bezig met de verzorging en dat vind ik jammer. Bijvoorbeeld in de zomer even lekker buiten zitten met de bewoners, lukt ze niet. Ze ondernemen wel eens wat, maar mijn moeder wil daar niet aan deelnemen. De zorg vind ik gewoon goed. Ze ondersteunen mijn moeder met de persoonlijke verzorging, daar waar nodig is en dat gaat goed. Als ik iets vraag, bijvoorbeeld wensen in de kleding van mijn moeder, dan gebeurd dat. Ik vind het een mooi gebouw. Het is hier allemaal nog niet zo oud. De gezamenlijke huiskamer heeft een keuken. Dit heeft een huiselijke sfeer. Het kantoor heeft een raam gericht op de huiskamer, zodat ze die in de gaten kunnen houden. Meestal staat de deur van het kantoor open en kun je daar naar binnen lopen. De bewoners kunnen hier makkelijk rondjes lopen. Aansluitend hebben ze een tuin waar ze naar buiten kunnen. Dit vind ik eigenlijk te weinig gebeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.