Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.5

Ik vind dat het personeel naar ons toe dingen goed regelen. Ze zijn altijd vriendelijk. Ik vind verder wel dat de medewerkers met de patiënten weinig ondernemen. Ze worden aan tafel gezet en doen gedurende de dag niet veel. Misschien komt dit omdat er niet veel personeel is. Mijn vader wil graag een praatje maken, en daarom is hij altijd blij als er iemand op visite komt. Ik zie dat mijn vader er gelukkig is. Als ik vraag wat het plan is met mijn vader of wat voor activiteiten er ondernomen worden, dan krijg ik niet een bevredigend antwoord. De informatievoorziening vind ik goed. Er wordt goed contact met mij gehouden per mail.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.