Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.7

Ik vind de medewerkers heel vriendelijk. De huiskamer is heel nauw, en dat is niet ideaal omdat er veel bewoners in een rolstoel zitten. De privékamer van mijn moeder is prima. Ik vind dat de schoonmaak te wensen over laat. Ik vind het personeel super welwillend, maar er zijn te weinig mensen, waardoor er wel eens iets mis gaat. Een voorbeeld hiervan is dat tijdens het eten een aantal mensen moeten geholpen worden met eten. Dit kan uiteraard niet allemaal tegelijk, waardoor het eten voor een aantal bewoners koud wordt. Ik vind het contact met de e.v.v. prima. Ik word altijd op tijd gewaarschuwd als er iets met mijn moeder aan de hand is. Ik doe de was zelf van mijn moeder, omdat ik de bedragen die we daar voor moeten betalen heel hoog vind. Men probeert wel activiteiten te organiseren, zoals bijvoorbeeld modeshows.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.