Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 14 november 2017 interview

6.0

Ik vind het soms heel lastig om een afspraak te maken met de verschillende specialisten doordat ze een volle agenda hebben. In mijn ogen worden de afspraken over de verzorging niet altijd op de juiste manier nageleefd. Dat kan te maken hebben met de werkdruk en de hoeveelheid bewoners op de afdeling. De intensiteit van de zorg voor mijn moeder is toegenomen door de complexiteit van de dementie. Ik vind dat er een groot kwaliteitsverschil zit tussen de verschillende medewerkers. Naar mijn menig lopen er geweldige medewerkers rond, daarentegen zijn er ook minder goede medewerkers bij. Mijn moeder heeft een vorm van dementie die een bepaalde benadering vraagt. De ene snapt dat beter dan de andere. Ik vind dat wij zeker gehoord worden. Of ze er iets mee doen is afhankelijk bij wie we de vraag neerleggen. Ik vind het prettig dat er altijd medewerkers zijn die een luisterend oor voor ons hebben. Verder vind ik de accommodatie erg verouderd. Het gebouw staat voor een renovatie. Ik vind de slaapkamer van mijn moeder erg gedateerd. Ook de huiskamer en de sanitaire voorzieningen vind ik erg oud. Een pluspunt van de accommodatie is de binnentuin die er bij is. Verder vind ik dat er goed wordt schoongemaakt binnen de mogelijkheden die er zijn.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.