Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 9 januari 2017 interview

7.3
  • Ziekte van Alzheimer

Ik vind het tot nu toe prima gaan en mijn partner krijgt een goede verzorging. Hij moet namelijk overal mee geholpen worden en de medewerkers doen dit ook. Ook vind ik dat de medewerker hier goed opletten. Daarnaast worden er gezellige activiteiten georganiseerd zoals een bingo, muziekavond en zang waar mijn partner aan kan meedoen. Zo nu en dan neemt ook een vrijwilliger mijn partner mee, om buiten een wandeling te maken. Verder heeft de accommodatie een mooie binnentuin en het gebouw is nog niet heel oud. Ook is er een gezamenlijke huiskamer waar mijn partner kan zitten. Deze ziet er gezellig uit. Verder deelt mijn partner een kamer met een andere bewoner. Ik zou het fijner vinden als mijn partner een eigen kamer heeft. Dan is er namelijk meer privacy. Wel is de kamer aardig groot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.