Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 10 januari 2017 interview

Ik vind het zeer liefdevolle verzorging bij dit verpleeghuis, met aandacht voor de persoonlijkheid van de patiënt. Er is respectvolle uitstraling van het personeel naar de bewoners toe. De groepen op de afdeling zijn groot. Mijn familielid heeft last van de groepsgrootte, als er veel mensen daar aanwezig zijn. Dat doet aan de liefdevolle verzorging van het personeel en de vrijwilligers niets af. De informatie vanuit het personeel is goed en afspraken worden nagekomen. Ik krijg de e-mail en post over bijvoorbeeld personeelswisselingen en over de activiteiten die daar plaatsvinden zoals kerstborrel en uitstapjes. Als ik daar ben, wissel ik ook informatie persoonlijk uit met het personeel. De meeste verzorgers weten het antwoord op mijn vragen, zodat ik er niet achteraan hoef. Ik word ook gebeld door de verzorging, als er iets gebeurt met mijn familielid. Dat hebben we afgesproken. Ik vind dat prettig, want het maakt dat het persoonlijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.