Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 16 november 2016 interview

7.8

Meestal worden afspraken nagekomen. Het is maar net wie er werkt. Bij invallers kan het nog wel eens anders lopen. In de aandacht zit ook weer verschil. Mijn vader heeft een rustige benadering nodig. Als er iets bijzonders is, dan krijg ik daar een mail over. Ook de uitnodigingen gaan via de mail. Ik heb regelmatig een gesprek met de contactpersoon hoe het gaat. De medewerkers maken ten alle tijden tijd voor ons. De vloer en de wastafel worden netjes bij gehouden met schoonmaken. Sommige dingen doen we zelf schoon maken. De afdeling is heel gezellig. De huiskamer zelf is wat sfeerloos wat betreft de bewoners, dat vind ik jammer. Mijn vader heeft weinig contact, daardoor zit hij veel op zijn kamer. Er wordt veel georganiseerd ook met vrijwilligers. Er is een grand café waar je met de familie en bewoners lekker koffie kunt drinken en brunchen. Er is regelmatig wat te doen bijvoorbeeld pannenkoeken bakken en een koortje wat optreed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.