Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof

Gouden Appel 122 6681 WP Bemmel
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 9 november 2017 Interview

Mijn vader woont in een groep van 15 mensen. Het verzorgend personeel luistert over het algemeen goed naar mij. Naar mijn gevoel luisteren de artsen minder goed. Ik moet me echt hard maken om door hen gehoord te worden. Ik kan het goed vinden met het verzorgend personeel. Mijn vader heeft een eigen kamer en deelt de badkamer met meerdere mensen. Overdag zit hij in de gezamenlijke huiskamer. Hier worden ook de maaltijden gebruikt. Er worden diverse activiteiten georganiseerd zoals een dansavond en muziekmiddagen. De accommodatie beschikt over een gesloten binnentuin. Daar zijn ook dieren zoals kippen en vogels. Dat geeft een gevoel van niet opgesloten zijn. Dat vind ik fijn voor mijn vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.