Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof

Gouden Appel 122 6681 WP Bemmel
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel op 27 april 2018

Gebroken heup

Zeer slechte ervaring met de maatschappelijk werker, ook heel slecht berijkbaar, te weinig aandacht voor patiënt, de wensen van de patiënt werden genegeerd. Op de afd. revalidatie worden allerlei andere aspecten geprobeerd te behandelen. De arts is snel geïrriteerd en moeilijk berijkbaar

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof - Bemmel

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de uitvoering van de zorgverlening op De Lingehof. We stellen het op prijs dat u dit meldt, want hierdoor kunnen ook wij blijven leren. Via de redactie hebben wij geprobeerd in contact met u te komen, maar helaas gaf u aan hier geen behoefte aan te hebben. Graag gaan we met u in gesprek, zodat we samen kunnen zoeken naar oplossingen om de kwaliteit van zorg binnen ons verpleeghuis te verbeteren. Mocht u hiervoor toch open staan dan kunt u uw gegevens mailen naar communicatie@zinzia.nl. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Zinzia Zorggroep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis De Lingehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.