Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 8 november 2017 Interview

Afspraken werden niet altijd nagekomen naar mijn idee. Er werd bijvoorbeeld een keer beweerd dat ze een afspraak met mij gemaakt hadden via het internet, maar ik had helemaal geen mail gekregen. Dat vond ik vervelend. Ik kwam op verschillende tijden bij mijn zus. Ik vond dat ze er regelmatig verwaarloosd uitzag. Soms had ze zich bijvoorbeeld helemaal vervuild. De omgang met het hoofd van de afdeling vond ik goed, maar met de andere medewerkers vond ik dat niet altijd. Ik had de indruk dat ze regelmatig geïrriteerd reageerden. Ik vond de kwaliteit van leven voor mijn zus niet heel goed, omdat ik vond dat ze niet altijd goed verzorgd werd. Met sommige medewerkers had ik een serieus contact, maar met anderen vond ik het moeilijk om te communiceren. Het gebouw vond ik heel groot en het voelde voor mij heel kil.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de uitvoering van de zorgverlening op Oranje Nassau’s Oord. We stellen het op prijs dat u dit meldt, want hierdoor kunnen ook wij blijven leren. Via de redactie hebben wij geprobeerd in contact met u te komen, maar helaas gaf u aan hier geen behoefte aan te hebben. Graag gaan we met u in gesprek, zodat we samen
kunnen zoeken naar oplossingen om de kwaliteit van zorg binnen ons verpleeghuis te verbeteren. Mocht u hiervoor toch open staan dan kunt u uw gegevens mailen naar communicatie@zinzia.nl . Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Zinzia Zorggroep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.