Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 12 oktober 2017 interview

De accommodatie is goed. Mijn kamer is mooi en groot genoeg. De schoonmaak kan echter beter. Alle voorzieningen zijn voor mij voldoende. Ook het eten is lekker. De verpleging is goed; men is heel deskundig. De omgang met de medewerkers is goed; ze gaan goed met mij om en ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De afspraken worden goed nagekomen. De mensen zijn op tijd en ze zijn goed bereikbaar, ook als ik bel. De kwaliteit van leven is goed en de zorg sluit goed bij mij aan. Er wordt goed naar mij geluisterd; als ik een vraag of verzoek heb, dan krijg ik goed antwoord.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.