Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 11 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

De accommodatie is prachtig, maar niet van deze tijd. Ik word over alles ten aanzien van mijn moeder gebeld en op de hoogte gebracht. Ook als ik denk dat er iets met mijn moeder aan de hand is, dan wordt er gelijk een arts ingeschakeld of er wordt gekeken naar haar medicatie. De zorg voor mijn moeder is ook goed. Ze doen hun best om mijn moeder de nodige aandacht te geven, maar er is te weinig personeel. Ze benaderen mijn moeder met respect. Mijn moeder is een moeilijke patiënt, maar ze gaan geduldig met haar om. Naar mijn moeder toe doen ze ook meestal wat ze kunnen. Ze proberen het voor mijn moeder en andere cliënten zo comfortabel mogelijk te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.