Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 22 november 2017 interview

7.8

De afspraken worden goed nagekomen over het geheel genomen. Mocht er iets mis gaan, dan ligt dat volgens mij aan de overdracht. Maar het merendeel gaat goed. Ik vind de omgang van de medewerkers verschillen. Het merendeel vind ik echt liefdevol en toegewijd. Mijn moeder is dol op de meeste medewerkers, maar er zijn er een paar bij waarbij ze zich niet op haar gemak voelt. Mijn moeder zit net in het nieuwe gebouw. We hebben de kamer van mijn moeder zelf in mogen richten. Ze heeft een gedeelde badkamer en dat is niet naar haar wens. Haar kamer is erg klein en er is weinig ruimte met haar rolstoel. Ze kan namelijk niet in haar eigen kledingkast kijken om uit te kiezen wat ze zelf leuk vindt. Ik vind het hier matig schoon, dat mag wel beter. Verder vind ik de omgeving schitterend. Er bestond altijd een MDO gesprek en sinds kort mag daar de bewoner en de familie zelf bij zijn en dat vind ik een heel goed initiatief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.