Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 12 oktober 2017 interview

7.3

De afspraken worden niet goed nagekomen en de communicatie tussen het tehuis en de fysiotherapeut, de ergotherapeut en de tandarts loopt niet goed. Het personeel komt wel redelijk op tijd. Er wordt goed naar mij geluisterd; ook als ik een vraag of verzoek heb, dan krijg ik goed antwoord. De accommodatie is prima en alles is netjes en schoon. Mijn kamer is heel goed. Het eten is prima en ik kan kiezen uit twee menu's. Er zijn genoeg activiteiten, maar er is wat weinig voor mannen. De kwaliteit van leven is goed en de zorg sluit goed bij mij aan, ondanks mijn beperking. De omgang met de medewerkers is heel goed; ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De verpleging is goed, maar ze zijn niet allemaal even deskundig.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.