Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 12 oktober 2017 interview

7.2

De omgang met de medewerkers is prima; ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van leven is goed en de zorg sluit goed bij mij aan. Er wordt goed naar mij geluisterd en ik krijg altijd goed antwoord. Het kan wel eens zo zijn dat ik later antwoord krijg, als het nagevraagd moet worden. De accommodatie is prima en de huiskamer is ook netjes. Alles is schoon en het wordt goed bijgehouden. Ook mijn kamer is goed en groot genoeg. De verpleging is goed. Ik wordt goed geholpen door deskundig personeel. De afspraken worden goed nagekomen, maar men is niet altijd op tijd. Ik heb het hier zeker naar mijn zin.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.